26 lutego 2016

Myśli są wolne, lecz nie my sami... Czyli witajcie u wejścia bramy do lepszego świata :)

Witam Ciebie drogi czytelniku na moim blogu. Tematyka będzie dotyczyć nas samych, tego co codziennie nas doświadcza, ale nie wykluczam tematów ściśle związanych technologią i tym wszystkim co nas otacza. Pisanie dla samego siebie jest świetne, ale w miarę jedzenie rośnie również apetyt na to "żarcie" kolokwialnie stwierdzając :)

Zastanawiasz się pewnie kim jestem, więc śpieszę z odpowiedzią. Mam na imię Kamil i obecnie studiuję Inżynierię Środowiska na Politechnice Lubelskiej. Tak Lublin to miasto, w którym się wychowałem. Mam tu wielu znajomych, jeszcze więcej wspomnień i chęć na coraz to nowe z nowymi i ciekawymi ludźmi. Interesuje się sportem głównie Formułą 1 oraz żużlem, ale na jakiś ciekawy mecz piłkarski też czasem spojrzę :) Jednym z moich hobby jest vaping, ponadto lubię grać w gry komputerowe i dbam o mój rozwój osobisty. Obecnie oprócz studiów jestem również specjalistą do spraw odszkodowań.

Zapewne wielu z was próbuje odnaleźć to co go ciekawi, interesuje i chce wyznaczyć sobie pewne cele, które można niekiedy potraktować w kontekście marzeń. Ja jestem zgoła innym człowiekiem, bo marzenia chcę zamieniać na cele, a cele są po to aby je osiągać. Zdradzając jedno z moich marzeń, chciałbym być osobą z wykształceniem, które da mi radość i satysfakcję z życia. 

Nie ważne jak tu trafiłeś, ważne co możesz stąd wynieść. Zarówno dla siebie jaki i dla osób w swoim otoczeniu. Jeśli więc szukasz: motywacji, ciekawych stwierdzeń, otwarcia się na innych, kilku słów na lepsze rozpoczęcie dnia to świetnie wybrałeś. Masz szansę zmienić swoje życie i brać z niego pełnymi garściami. Skoro to wszystko co nas spotyka jest tylko okruszkiem całego tortu zwanego życiem, to dlaczego by nie wziąć dla siebie całego kawałka?

Zachęcam do zostawienia krótkiej notki w komentarzu poniżej. Możesz to potraktować dosyć osobiście, a dla mnie będzie to motywacja, że nie piszę tylko dla siebie :)

Pozdrawiam Cię serdecznie i do przeczytania, Kamil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając od siebie kilka słów docenisz moją pracę :)